Aloinpa sitte tälläiseenkin;c)

Ja eilen kuulemma oli ystävälleni saapunut minun eka yllätykseni,joten voinen sen tässä paljastaa ;c) Jujuhan on,että tässä joka viikko kuukauden ajan lähetetään määrätylle henkilölle joka viikko n.2e arvoinen paketti;c)

 Tässä siis minun ensimmäinen lähetykseni,joka meni Oulaisiin.

639241.jpg

Jännityksellä ootan,mitä sieltä onkaan tulossa ;c)

12.6-07

No niin!Nyt posteljooni toi toveri kesäkuultani,eli Annelta kahden viikon jutut kerralla!

Paljon kiitoksia Anne kivoista tarvikkeista!Tulevat kyllä käyttöön ;c)653832.jpg

Ja nyt pitääki valmistella minun Annelle tämän viikon paketti lähtökuntoon ;c)

 Palaanpa tähän taas myöhemmin ;c)

 

pian jo 19.6-07

unohin laittaa minun viimeviikkosen puketin sisällön Annelle,tänne nähtäväksi....ja nyt ku yritän sitä tähän laittaa,niin ei tuu ko muka rasti vaan ;c(( voi räkä.......

Noh,yritän päivänä toisena.Kumminkin se on lähetetty,ja tämän viikkonenkin lähtee kohta ;c)

Laittelen tänne sitten....taas. ;c)

19.6-07  22.00

Yritänpä nyt laittaa sen minun lähettämän viimeviikkosen paketin......

673976.jpg

Haa,onnistuihan se nyt;c)

Huomenna varmaan postitan Annelle jo uutta tulemaan.Tai riippuu tuleeko mulle eräs paketti postiin,niin haen senkin samalla.Kun ei kehtaa useana päivänä siellä rampata :c))

 

20.6

jep.Nyt olen pakannu Annelle tämän ja seuraavan viikonki edestä juttuja.Taian ne tänään kiikuttaa tuonne meän lähipostiin,kun on näköjään mulle tullu sinne paketti...no,mitäs muutakaan,ku lisää askartelujuttuja ;c)

Saa nähä tykkääkö Anne sitte näistä...hmm.ei ole kyllä kommenttia kuulunu tosta edellisestäkään ;c( toivottavasti kuiten on mennyt perille!

 

Eli nyt on sitten minun osalta toveri kesäkuu pulkassa........

Kukahan on heinäkuun emo???Tai elokuun emo????Ehkä elokuulle voisin taas alkaa mukaan ;c)

 

21.6-07

Tänään postiluukusta tipahti Annen kolmannen viikon yllätys.Paljon kiitoksia,ihanista jutuista ;c)

En nyt tähän hätään niitä ehi tähän siirtää,mutta siirrän kyllä,jahka ehdin ;c)

 

26.6-07

No niin...Tässä Annelta saamani kolmannen viikon paketti :

690532.jpg

Aivan ihania juttuja Kiitokset!

Ja tässä minun lähettämäni 3-4 viikon paketti Annelle.........

690545.jpg

Nyt jään odottelemaan Annelta vielä sitä viimeistä yllätystä.Ja sitten onkin Kesäkuun jutut tässä....Mukavaa oli kyllä vaihella juttuja,ja täytyy ottaa vielä uusiksi!

5.7-07........

Ja tässä Annelta saapunut viimeinen yllätys.Oikein paljon kiitoksia!Oli kiva olla kesäkuun toverisi !

712464.jpg