Tänään posteljooni toi jo Esterin lähettämät kortit!Paljon kiitoksia!

Omia tekeleitä en paljasta vieläkään,ettei mene yllätys hukkaan ;c)Toivottavasti kusti polkee äkkiä sinne Turtolaan ;c)

Aiheemme olivat Esterin puolelta kukka ja keiju

                          ja minun puolelta  kesä ja karkki

Ja tässä Esterin tekemät kortit:Ja olihan siellä extraaki mukana ;c)

622140.jpg

Ja nyt voin paljastaa minun tekeleet Esterille :

627096.jpg

Seuraavat vaihdot onkin sitten AnneHelenan kanssa.Aiheemme AnneHelenan puolelta auto ja perhonen,ja minun puolelta vauva/lapsi ja lintu.Vaihtopäivä 8.6.......

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Torstai :6.6-07

Eilen sain aivan ihanat atc-kortit AnneHelenalta.Kiitos paljon! ;c)

  Tässä AnneHelenan kortit:

   639148.jpg

Ja tässä minun tekemät:

639152.jpg

5.7-07....

Aika päiviä jo vaihdettu,ja nyt vasta siirsin kuvat....... ;c(

Vaihtoni ULLAN kanssa. Aiheemme LEPPÄKERTTU,UNI,AURINKO,SYDÄN

Tässä Ullan tekemät,Ihanat kortit:

712475.jpg

Ja tässä minun tekemät:

712481.jpg